Back to top

Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

S spletno trgovino YES pohištvo (v nadaljevanju: spletna trgovina) upravlja podjetje Pohištvo Il ambienti d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik).

Z izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletne trgovine postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Podatki ponudnika

Pohištvo Il ambienti d.o.o.
Obrtna ulica 11
9000 Murska Sobota

Telefon: (02) 534 88 44
Faks: (02) 521 38 43
E-mail: info@yes-pohistvo.si

Davčna števika: SI70039569
Matična številka: 6564194000
Številka registrskega vložka: 2016/4729
Vpisano v sodni register dne 4. 3. 2014 pod registrsko številko 2016/4729

Kupec

Kupci v spletni trgovini so lahko fizične in pravne osebe, fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Kupci jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Avtorske pravice

Spletna trgovina YES pohištvo in vsi podatki, slike in grafika prikazana na spletni strani so last podjetja Pohištvo Il ambienti d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so njihova last.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Naročanje

Postopek nakupa

Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:

  • Izbira artikla: Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini. V seznamu kupec izbere ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želi naročiti. S klikom na gumb »V košarico« kupec doda izdelek v nakupovalno košarico.
  • Nakupovalna košarica: Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu. V njej lahko spremeni količino izdelkov ali pa jih odstrani iz seznama. S klikom na gumb »Na blagajno« gre na naslednji korak nakupa.
  • Blagajna: Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo ter izbere način dostave in plačila. Kupec lahko k naročilu pripiše tudi morebitni komentar. S klikom na gumb »Pregled naročila« gre še na zadni korak pred zaključkom nakupa.
  • Pregled in potrditev: V tem koraku kupec še enkrat preveri vpisane podatke, vsebino naročila ter izbran način dostave in plačila. S klikom na gumb »Zaključi nakup« kupec zaključi postopek nakupa, s klikom na gumb »Nazaj« se pa lahko vrne na prejšni korak in popravi podatke. 

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. 

Ponudnik ob prejemu potrdtive o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave ter v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo dostave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov.  

Preklic naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče tako, da na elektronski naslov info@yes-pohistvo.si pošlje zahtevek za preklic naročila ali po telefonu na telefonsko številko (02) 534 88 44.

Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano.

Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo spremeni tako, da pošlje zahtevek za preklic naročila in odda novo naročilo.

Dostava

Pogoji in stroški dostave so opisani na strani: “Dostava”.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilnimi karticami BA Maestro, MasterCard®, Visa, Activa,
  • Leanpay – varno spletno plačilo na obroke brez obiska banke,
  • po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine, Pohištvo Il ambienti d.o.o., na TRR SI56 2430 3910 1139 294. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo,
  • s plačilno kartico ob prevzemu.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo.

Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo ekskluzivno kupcem spletne trgovine in se lahko razlikujejo od rednih maloprodajnih cen v prodajnih salonih ponudnika. Akcijske cene v spletni trgovini YES pohištvo so veljavne samo za naročila, oddana v spletni trgovini in ne veljajo tudi za prodajne salone ponudnika.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena za potrebe računovodskih in nadzornih postopkov zunanjih organov in je kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@yes-pohistvo.si. V poslani zahtevi mora biti navedeno: ime in priimek naročnika in dan podaje naročila. Zahteva za vpogled mora biti poslana iz istega e-mail naslova kot naročilo.

4. Odstop od pogodbe, vračilo blaga, garancija

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ta pravica velja le za fizične osebe. 

Kupec izdelke vrne na lastne stroške. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Pohištvo Il ambienti, Obrtna ulica 11, 9000 Murska Sobota, e-pošta: info@yes-pohistvo.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za vračilo blaga.

Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga iz strani kupca ali osebe, ki jo za prevzem določi kupec.

Pogoji za odstop od nakupa:

  • kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, 
  • kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, 
  • kupec mora artikel vrniti ponudniku v originalni embalaži, brez vidnih znakov uporabe, nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec,
  • kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah katerih predmet je artikel:

  • ki je bil izdelan po natančnih navodilih, merah in izbranih materialih kupca, 
  • ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, 
  • ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, 
  • ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo blaga

Artikel je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec artikel pošlje na naslov: Pohištvo Il ambienti - Salon pohištva Yes, Markišavci 36i, 9000 Murska Sobota. Potrdilo o oddaji poštne pošiljke skrbno shranite. Po prevzemu vrnjenega blaga, boste obveščeni o nadaljnjih postopkih.

V primeru, da blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po dostavni službi ga prevzame ponudnik. Strošek vračila artiklov, ki v tem primeru bremeni kupca znaša 25,00 € (z vključenim DDV-jem).

Ponudnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vrnitve izdelka vrne prejeta plačila z enakim plačilnim instrumentom kot je bilo izvedeno plačilo s strani kupca, razen če potrošnik izrecno pisno zahteva uporabo drugačnega načina vračila.

Vrne se le vplačani znesek, darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo: 

  • odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu, 
  • odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti,
  • kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Uveljavljanje stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVOPT.

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov reklamacije@yes-pohistvo.si ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov ponudnika. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. 

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

5. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko na telefonsko številko (02) 534 88 44 ali po elektronski pošti info@yes-pohistvo.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodajalec kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno prodajo objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

6. Varovanje osebnih podatkov

Splošno

Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Ppodjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Uporaba osebnih podatkov

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo in račun
  • podjetje (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • elektronska pošto
  • kontaktno telefonsko številko
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.

Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.

Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. 

Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

Namen uporabe

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani YES pohištvo za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Soglasje k hrambi, obdelavi in naročilu na novice preko elektronske pošte, uporabnik dovoljuje podjetju Pohištvo Il ambienti d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Pohištvo Il ambienti d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje novic preko elektronske pošte, telefonske številke.

Navedene podatke lahko podjetje Pohištvo Il ambienti d.o.o., obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, oziroma do odjave naročnika na novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Od prejemanja sporočil preko posameznih komunikacijskih kanalov se lahko posameznik kadar koli odjavi.

Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.

Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.

Pravica do obveščanja in izbrisa

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@yes-pohistvo.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:

  • Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja